12 martie 2012

Ganduri care dau in aforisme

Unii zic ca moartea  face parte din viata. Nu-i contrazic dar simt nevoia sa adaug ca moartea e ipocrizia suprema a vietii.
Moartea e cea mai mare ipocrizie a vietii... Ups!, tocmai am savarsit un aforism. Cred ca m-am molipsit de la Valeriu Butulescu despre care nu stiam nimic pana sa ajung pe un sait destept pe care sper sa ajunga cat mai multi.

Tot domnul Valeriu Butulescu e "vinovat" de cugetarea de mai jos, domnia sa amintindu-mi ca inocenta are varsta - eu as lasa-o fara, cel putin la nivel aspirational: la maturitate puful inocentei cade si cresc penele ipocriziei - nu le vad rostul, in fata mortii oricum cad si ele.
Ar trebui sa inaugurez o categorie noua, "ganduri care dau in aforisme"?
As numi-o aforisme dar n-am curaj...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hai, curaj!