30 mai 2010

Cand muntele te cheama...

Cand muntele te cheama, du-te, nu mai sta! Ca altfel...te prinde ploaia. De dus m-am dus eu, nimic de zis, dar am intarziat pe drum, mai o floricica, mai un copac vorbitor...
Nici n-am trecut bine de Caminul Alpin, care arata jalnic, semn ca a pus cineva ochii pe el si il va cumpara sau l-a si cumparat, ca am si trantit prima poza, printre case, asa, ca sa salut Crucea, de fapt, cruciulita, ca asa se vede de jos.



Am intrat in padure si am mers ce-am mers pana am ajuns in poienita unde e loc de popas cu o bancuta rupta si o cruce frumoasa...













Padurea ma pandea; altfel nu-mi explic cum de imi scotea in cale la fiecare pas fel de fel de lucrusoare hazlii:

copacul cu labute mici


... cu mai multe labute mici


...un licurici care era cat pe-aci sa se ascunda de tot sub frunza pana sa-l pozez:


(va urma)

Eticheta: drumuri, foto, munte

4 comentarii:

  1. Asa sunt licuricii,mai rusinosi:),...nu vor sa fie remarcati,ziua,fara stralucirea lor adevarata.
    Doamne cati licurici prindeam ,ii puneam in borcan...cu putina menta(credeam ca e preferata lor),apoi ateptam sa vina seara sa ne lumineze camera,dar pana sa-si aprinda ei "felinarele"...inchideam noi ochii...:)
    Ce departe pare "cruciulita"...

    RăspundețiȘtergere
  2. ehe...cand muntele te cheama e bine sa nu te impotrivesti ci sa mergi la el si sa-l vezi...nu mai dureaza mult pana ne vand "baietii veseli" si aceasta bucurie.

    Numai bine !

    RăspundețiȘtergere
  3. angi, sunt rusinosi? ce frumooos!
    nu cred ca lumineaza daca nu-s in mediul lor

    RăspundețiȘtergere
  4. aressink
    sper ca "baietii veseli" sa nu ajunga asa sus, sa stea pe jos (unde le e locul)
    Bine ai venit pe la mine!

    RăspundețiȘtergere

Hai, curaj!