20 iulie 2009

Cand aveti drum prin...

... Ploiesti


In aceasta casa s-a nascut si a trait o parte a vietii Nichita Stanescu.
Poetul s-a nascut in 31.03.1933, abia acum cand am scris data nasterii am realizat cate cifre 3 are (Sfanta Treime).

... Busteni


... trebuie sa vedeti Casa Memoriala Cezar Petrescu.
Oare "Fram, ursul polar" a prins viata dupa ce inspiratia
s-a desprins din albul zapezilor de sus, de pe Bucegi si a pasit
peste pervazul acestei ferestre?
Fereastra apartine casei de mai jos (da in spate).



Bustul apartine scriitorului in fata caruia ma plec cu
recunoastinta si respect, Cezar Petrescu, unul dintre
preferatii mei.



Sper ca fotografiile (pe care le-am facut cu mult drag) sa va puna pe drumuri. La propriu.

6 comentarii:

  1. Foarte curand o sa am drum de popas in Busteni. E un fel de-a doua casa ;)
    Am o colectie impresionanta de imagini ale Crucii surprinsa din Zamora ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. oare-n cartile cu apollodor e structura epica din fram, ursul polar?!.. sau doar mie mi se pare?:D

    RăspundețiȘtergere
  3. poate ca da (ar fi interesant de facut o paralela)
    Nu am asemanat niciodata pinguinul lui G. Naum cu ursul lui Cezar Petrescu; "tenorul"(benevol, isi iubea meseria) mi se pare mai glorios si cu mai mult noroc decat bietul Fram...acum vorbesc din amintiri

    RăspundețiȘtergere
  4. Ciudat, Cezar Petrescu e si un Preferat al meu ;)

    RăspundețiȘtergere

Hai, curaj!