28 iulie 2009

Sfarsitul de saptamana

Nu stiu ce mi-a placut mai mult cand am ajuns in "regatul" meu...ca am scapat de canicula, ca mi-am aruncat incaltarile si capul pe unde am apucat - incaltarile au ajuns (totusi) la locul lor, in raft, iar capul, la locul lui, in nori.

Cu norii am o relatie speciala; mi-au batut in geam dar nu au intrat, m-au chemat afara.
M-am dus ceva mai tarziu si ceva mai sus. Si am inceput sa-i crosetez.
Unde-i iepurasul? Iepurasul sta in picioare, atat pot sa va spun!





Am intalnit oite...


...multe oite


De Calul mi-a placut cel mai mult. M-am bucurat ca e liber, mereu il vazusem la datorie, tragand dupa el carute grele sau rabdand in soare ori in ploaie pana ce apare stapana-sau...dar cel mai rau pentru Calul, monument de bunatate si fidelitate, e atunci cand are un stapan prost care nu stie sa-l mane decat pocnindu-l tare cu biciul. Ah, ce tare as vrea sa se inverseze si pocnitorul sa fie pocnit!


Am gasit si niste braduti mai ciudati...aveau in ei oameni cu traista pe umeri!


Intr-un cuvant l-am gasit pe el, Muntele.
El le aduna pe toate!


Photos by LePetitPrince

Eticheta: munte

10 comentarii:

  1. Mă bucur pentru muntele tău. Dar ce-i cu iepurasul?

    RăspundețiȘtergere
  2. daca ma uit mai cu atentie la penultima poza ajung sa ma-ntreb de ce micul printz si nu.. mica sirena:)

    RăspundețiȘtergere
  3. He, he, pun şi eu aceeaşi întrebare ca şi nick.:)

    RăspundețiȘtergere
  4. @starsgates
    @nick
    A doua poza? HE...am spus cumva ca e LePetitPrince in ea?

    RăspundețiȘtergere
  5. la un coment trecut ai scris asa : "ai ghicit, sunt vanitos(oasa)" si-am gandit atunci: "hmm.. de ce-o scris..?! hmm.. oare-i posibil ca micul printz sa fie o.. mica sirena?!:D". ei, na, in momentu-n care am vazut poza- tre sa recunosti ca deja aveam motiv sa si ambalez fandacsia:))

    RăspundețiȘtergere
  6. sa zic orice e posibil ar fi prea comun, asa ca... nu zic!
    alege tu ce vrei...mic(mica) sa fie!:)

    RăspundețiȘtergere
  7. apoi daca-i vorba pe alese, trec din fandacsii direct in.. psihopupu:)) ma las pagubas/a - pentru moment!:) ( da' ma uit peste gard, sa vad ce-alege starsgates;)) )

    RăspundețiȘtergere
  8. foarte reusite pozele, dar incearca si pe un fundal inchis la culoare (gri inchis, negru) daca se poate ... sa vezi ce efect "misto" apare datorita contrastului. Bafta!

    RăspundețiȘtergere

Hai, curaj!