19 august 2009

Egeea lui Leo

Tocmai m-am intors de la Egeea de pe blogul lui Leo.
Leo, unde ai fost in vacanta? Dupa descriere, pana sa spui de Athena, de nasul coroiat si de limba localnicilor as fi zis ca esti la turci, intr-o zona neturistica.

Am sorbit din ochi textul lui Leo. Mi-a placut enorm. Spirit de observatie, talent de povestitor. Dupa ce am citit mi-am zis ca ar trebui sa renunt la bloguit. Ar trebui mai intai sa citesc ce scriu altii, sa citesc cat mai mult din ce scriu altii. Citesc prea putin, zilnic doar ce pune Calin, dau o raita pe la Pol, "noroc" ca el nu posteaza zilnic, trec pe la Chris - el e cel mai muncitor, (scrie mult, prea mult pentru mine)... la Draw sunt in elementul meu, desenele ei sunt un deliciu de care nu ma pot lipsi, chestia e ca pe zi ce trece realizez ca sunt atatea comori pe care nu le-am descoperit, aici, pe net, pe care eu pur si simplu nu am vrut sa il las sa patrunda prea adanc in viata mea. Ce paranteza mare!

Revin la Leo, recitesc si-mi vine iar sa intreb... unde esti? Zice Leo, "improvizatie de oras".... hm! Apoi spui de un satuc. Si vine si explicatia: " sunt un sobolan de oras"... aha, de aceea totul e"prea"; plus un pic de singuratate. In orice caz, vacanta ta la Egee a nascut un text cu care m-ai castigat de cititor. Cred ca pentru mult timp.

7 comentarii:

  1. Ah, multumesc frumusel ! :)
    Am scris cateva randuri cand eram acolo, le-am revazut si le-am modificat un pic de tot, apoi le-am postat.
    Locul cu pricina se numeste Olimpic Beach si, daca as vrea sa ii fac rau cuiva, i-as recomanda sa-si petreaca acolo vacanta la care a visat timp de jumatate de an.
    Am pus vacanta asta in dosarul "Experiente" si mi-am vazut de treaba.

    Te-am castigat ca cititor, trebuie sa incerc sa te pastrez cumva.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Leo
    Cand am scris aici nu puteam posta comentarii la tine dar cred ca oricum as fi notat si aici...
    A, Paralia! Unii sunt topiti dupa ea, magazine, plaja larga, nu? Depinde de preferinte. Eu nu m-as duce acolo, prea aglomerata zona si prea romanizata...vorba ta, "prea"!

    RăspundețiȘtergere
  3. De fapt, e ceva mai departe de Paralia, dar e aceeasi mancare de peste. Nici nu stiu prin ce ironie a sortii am ajuns acolo. Planuisem Creta, dar socoteala de acasa... "Prea" de tot !
    :D

    RăspundețiȘtergere
  4. @Leo
    Ideea cu "prea" a fost de asemenea faina, ai construit in jurul lui "prea"

    RăspundețiȘtergere
  5. Leo scrie frumos cand e inversunata... Cand se linisteste, nu e recomandabil sa puna mana pe taste: atunci ne transforma in fiinte blegi, are un dar anume. Dar e o alta poveste, sper sa nu vada asta ca ma plesneste...

    RăspundețiȘtergere
  6. @Pol
    Ba nu cred ca te plesneste...voi stiti!Eu nici nu vreau sa chibitez la faza asta.
    Daca te rog sa ma "evaluezi" si pe mine ti s-ar parea o indrazneala prea mare? Practic nu am mare lucru pe aici, poate poeziile, (lasam Samburelul si crizele de contemplare)...plesneste-ma ca nu dau inapoi! Poate creste unde dai tu!

    RăspundețiȘtergere
  7. Paul, deci asa... Te plesnesc cu o vorba buna de nu te vezi !

    Printule, multumesc pentru credit ! :D

    RăspundețiȘtergere

Hai, curaj!