23 august 2009

Zbateri

Ce mi-o fi venit mie sa pun numele blogului "Zbateri"?
In primul rand am vrut un cuvant care sa inceapa cu "Z". O hachita de-a mea.
In al doilea rand am vrut sa fie un singur cuvant. M-am gandit "din prima" la "zvacniri". Mi se parea ca reflecta cel mai bine esenta si intermitenta activitatii mele pe blog. Postez ce-mi da (zvacneste) prin cap. Numai ca m-am trezit batand in loc de "zvacniri", " zbateri".
Am lasat asa. La urma urmei, dincolo de zvacniri sunt niste zbateri.
Ca la fiecare.

11 comentarii:

  1. Mie mi se pare mai potrivit "Zbateri" - zbateri de suflet, zbateri de aripi.
    "Zvacniri" imi suna a "colcairi", "serpuiri", "viemuiri", "misunari".

    Dar e doar parerea mea... :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt de acord cu Leo. "Zbateri" ma trimite cu gandul la o pasare care zboara. "Zvacniri" ma trimite cu gandul la durerile de cap (cand simt niste zvacniri la tample).

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru ca toti trei "bifati" numele blogului, ma bucur ca se cheama astfel
    Si mie ca si cuvant, "zbateri" mi-e mai simpatic decat "zvacniri" si da, ma trimite la zvacniri de tample (nu neaparat insotite de dureri de cap). Dar nu imi sugereaza misunari, serpuiri; colcairi si viermuiri nici atat.
    "A zvacni" in sensul de a misca repede poate ca sugereaza serpuirile de care spui, Leo. Dar, saraca inima noastra, si ea "zvacneste"...palpita fiindca zvacneste.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine, Printule, cum zici tu... :D

    RăspundețiȘtergere
  5. zbateri-zbucium-zbucium sufletesc-zbuciumu` marii- zbuciumu` sufletesc al micilor sirene in mari zbuciumate?:)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Leo
    zic si eu...nu dau cu paru'
    @nick
    tu ai ce ai cu mica sirena. Ce?

    RăspundețiȘtergere
  7. d`oh, nimic grav, doar ca inca mai am dubii si banuieli ca micu` print ii in fapt o mica sirena;))

    RăspundețiȘtergere
  8. @nick (nicole)
    Ok, daca doresti sa elimini dubiile iti voi spune dar mai intai trebuie sa-mi spui tu: ce ai dori sa fiu?

    RăspundețiȘtergere
  9. tre` sa`mi spui mai curand, altfel nu mai termin cu speculatiile si- nush cum se face- noaptea incep sa`mi rasara idei;)). uite, acu` gandesc asa: ii "maris" si vine de la zeu` ala etrusc identificat cu marte, da` lipsit de atributele razboinice?! ..sau ii "mari-sfera" = sfera lui mari?! hei, da` spune adevaru`, nu ce`mi doresc eu sa aud/vad;)

    RăspundețiȘtergere

Hai, curaj!