21 septembrie 2009

Culoarea



Nourasul plutea pe deasupra pamantului aproape copiind forma continentelor. Pamantul se umfla in pene: isi vedea imaginea proiectata pe cer. Dar nourasului ii placea mai mult culoarea marii: semana cu a cerului. Si s-a umplut de culoarea ei. Pamantul s-a revoltat ca nourasul nu e maro-brun ca el ci albastru ca marea. S-a incruntat si i-a spus nourasului: ori iti schimbi culoarea acum, pe data, ori...dispari de deasupra mea!
"Raiul e in cer si iadul in adancul pamantului" spuse nourasul si disparu contopindu-se cu cerul.

Eticheta: PA-uri
Tags: nourasul, copiind, forma, umfla, pene, umplut, culoarea, revoltat, raiul, cer, iadul, contopindu-se

2 comentarii:

  1. Mie-mi place mai mult text nud decât text pe foto. Părerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  2. am vrut sa fie doar pamant, mare si cer erau niste case pe-acolo de-aia am postat textul pe mijloc dar arata ca naiba, am sa separ

    RăspundețiȘtergere

Hai, curaj!