7 noiembrie 2009

Etapa a doua a concursului de PAfoto

Cu ochii tinta pe fotografia etapei a doua dau sa ma apuc de scris. Ceva ma tine totusi pe loc si anume prostiile care imi trec prin cap. Si anume ca am sfeclit-o. Si anume ca locul intai obtinut la etapa precedenta ma obliga la mai mult sau macar la cat a fost. Si anume e repetat anume.

PA-uri mi-au trebuit... Cu melcii am scos-o la capat, acum sa ma vad!
Tema este extrem de generoasa, o prefer de departe dintre toate de pana acum - socotind si PAverbele, care au fost floare la ureche pe langa PAfoto-uri - desi ar trebui sa fie invers pentru ca o imagine spune mai mult decat 1000 de cuvinte - cum spun o gramada de insi. Ei, tocmai aici e PAbuba: o imagine spune prea multe iar "fabricantul" de PA-uri are nevoie numai de 500 de semne cu totul. Dar nu ma plang. Uneori nu-mi trebuie toate cele 500 de semne ca sa pot spune exact ce vreau.
Gata cu vorbaria, trec la eprubeta cu PAfoto.

Tag: PAfoto





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hai, curaj!