11 ianuarie 2010

Metro-boulot-dodo

Cu capul in dosare fara sare, intre cifre multe si zalude, ziua de munca se transforma in zi de viata dandu-si duhul cu greu, de cele mai multe ori, neincapatoare. Atunci isi scurta somnul sau il elimina ca sa cuprinda si treaba de acasa. Nu o obliga nimeni. Si totusi asta facea zi de zi, de ani si ani. Organismul tanar plangea dupa somn. De multe ori atipea in metrou si asta era pentru ea o eliberare totala. Nu mai trebuia nici macar sa viseze. Fara visuri de zi.

Tag: metro-boulot-dodo, somn, fara visuri

Etichete: Alte texte

11 comentarii:

  1. Totuşi, fiecare zi fără vise este ternă...

    RăspundețiȘtergere
  2. @crislis
    da, e grav fara visuri si trebuie luate masuri

    PS
    Si eu zic de cand ma stiu "vise" dar ceva m-a facut sa caut in Dex si nu e acceptata forma ca de ex. la "nivel"( niveluri, nivele)...de cand cu "succesurile" nu stiu ce am, caut cateodata si cand nu e cazul...de data asta mi-a prins bine

    RăspundețiȘtergere
  3. io zic vise la alea de noapte si visuri la alea de zi... n-am idee de ce alea de zi tre sa fie diferite...
    acu, deh, o sa vorbesc si eu corect, da simt nevoia de diferente.

    se poate pune niste sare pe dosare? sau macar zahar?

    RăspundețiȘtergere
  4. @ajna
    diferente necesare, totusi!
    orice ai pune pe cifre...nu devin litere

    RăspundețiȘtergere
  5. Fain PA. Ar fi fost potrivit pentru concursul lui Călin, intervalul 18-19, nu?

    RăspundețiȘtergere
  6. Cat de cunoscuta mi-e imaginea asta... Cu exceptia metroului ! Mijloacele de transport pot fi altele, imaginea ramane aceeasi...


    LeP, ce-ai spune sa-mi dai in banner al blogului tau, sa-l afisez pe blogul meu ? Intentionez sa-mi fac un colt al prietenilor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Un PA rupt din realitate, sper ca nu a ta Micule Print.

    RăspundețiȘtergere
  8. @cell
    am citit PA-urile 18-19 cu atentie - altfel nu mi-as da cu parerea. Erau multe si bune...eu nu aveam unul care sa-mi placa si sa-l trimit. Multu ptr incurajari.

    RăspundețiȘtergere
  9. Leo
    regret, daca poti, scapa de ea!
    cine nu ar vrea un locsor intre prietenii lui Leo? multu mult!
    Sper sa tricotez un banner cat de curand

    RăspundețiȘtergere
  10. lord
    da, o realitate pe care am cunoscut-o mai bine decat as fi vrut

    RăspundețiȘtergere

Hai, curaj!