31 martie 2010

Concursul "24 de ore"

Concursul de PA-uri "24 de ore" s-a incheiat de cateva zile si eu inca nu mi-am publicat PA-urile. Ultima etapa a fost a PA-urilor fara tema, adica fara interval orar - de care, de altfel, nu ne-am cramponat nici la etapele la care era unul. Acum a fost un fel de etapa pe care eu am numit-o comemorativa. PA-urile mele comemorative:

Parlitul de scriitor

Dupa ce a ispravit de citit ultima pagina a cartii, copilul o lasa din mana cu parere de rau; ar fi vrut sa nu termine niciodata „Aventurile lui Tom Sawyer”. Imediat dupa aceea lua o hartie si scrise: „Jur ca atunci cand voi fi mare ma fac scriitor”. A pus hartia intr-o cutie de conserva, a sigilat-o bine si a ingropat-o in gradina. Si s-a apucat sa se faca mare. Nu s-a facut scriitor si undeva in suflet i-a ramas un gol ca atunci, in copilarie, cand a terminat de citit cartea preferata. Apoi s-a intamplat sa scrie o multime de PA-uri.

Paraul 24 ore

La inceput a fost ca un fir de apa ce izvoraste din obarsia lui de la munte si se rostogoleste la vale, aproape pierzandu-se printre pietre, pentru ca imediat sa gaseasca calea de a curge mai departe, ocolindu-le. Mai tarziu apele lui s-au adunat intr-un parâu sprinten care a crescut si a devenit un râu sigur pe el a carui navala nu a mai fost oprita de nici un obstacol. Ajuns la locul de varsare s-ar putea crede ca drumul râului s-a sfarsit. Dar nu-i asa...va curge odata cu fluviul, fluviul odata cu marea, marea cu alta mare…

Etichete: PA-uri, alte texte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hai, curaj!