10 martie 2010

Cos (de gunoi) cu flori

Florile ofilite n-ar trebui aruncate la cosul de gunoi. Ar trebui duse inapoi in natura, unde le e locul, sa moara acolo. Ca trandafirul care a plans pe asfalt.
Am luat florile ofilite din glastra si le-am trantit in graba la gunoi. Apoi mi-am vazut de treaba. Dupa un timp a trebuit sa pun gunoi la gunoi. N-am putut sa pun peste flori. Am pus crinii in picioare ( ca in glastra) ca sa nu pun gunoi peste floare...Tot mi se parea ca fac o marsavie. Pana la urma i-am luat, le-am taiat din coada si i-am pus la loc in glastra, in apa proaspata, cu gandul sa-i arunc maine, afara.
Acum in casa e un parfum discret de crini. O ultima palpaire de viata sau poate o lectie pe care au vrut sa mi-o dea. La o rasplata nu cutez sa ma gandesc.

Eticheta: alte texte
Tags: flori, glastra, gunoi, marsavie, parfum, crini, rasplata.

8 comentarii:

  1. Lectia ai priceput-o singura!Crinii doar ti-au scris ...titlul.
    Si mie imi pare rau cand imi vad florile ofilite...:(,dar eu am un avantaj,le pot duce din nou in gradina.Uneori chiar experimentez cu trandafirii.Dupa ce li s-a uscat floarea ii infig in pamant si-i acopar cu un borcan,sau Pet de 2l.Am avut si placuta surpriza ca au dat mugurasi....

    RăspundețiȘtergere
  2. erau cam inghetati cand i-am primit, nici nu s-au deschis toti...acum in schimb parca au inviat, s-ar putea sa ma trezesc maine cu toate cupele deschise chiar daca frunzele sunt galbene

    RăspundețiȘtergere
  3. doar le-ai aruncat prea repede.
    daca ar fi fost moarte deja, nu te-ar fi intristat vederea lor, ar fi aratat firesc.
    tristerea vine din lucrurile neterminate, din resturile de viata din proiectele abandonate, resturi prea mici pentru a continua, dar suficiente cat sa strige dupa tine.
    nu te grabi.
    salveaza tot ce se mai poate salva, arunca ceea ce e cu adevarat de aruncat.
    (am scris la tine, dar sunt cuvinte pe care mi le spun mie. daca nu-ti plac, nu le lua personal :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ajna, iti multumesc ca mi-ai spus atat de clar totul, este exact cum spui tu, dovada cea mai buna e ca au inflorit cum n-o facusera inainte nici gand sa le mai arunc acum...mai sunt doi bobocei, ii astept si pe ei
    Imi spui: "salveaza tot ce se mai poate salva, arunca ceea ce e cu adevarat de aruncat"; ar trebui sa ma gandesc la asta, cred ca o sa tin minte! Multumesc din nou!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu, Micule Prinţ, vesrul tău a fost pos la loc de cinste, alături de celelalte. Te invit să verifici:

    http://noaptebunacopii.wordpress.com/2010/03/11/si-uitati-ce-a-iesit-din-joaca-noastra/

    Cu prietenie,
    Adele

    RăspundețiȘtergere
  6. Adele, am "verificat" multumesc pentru ca ai venit sa ma anunti, te mai astept pe la mine

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu primesc foarte rar flori si trag de ele cat pot... Bine-ai facut ca le-ai luat de acolo, mai aveau de trait, de parfumat !

    RăspundețiȘtergere
  8. mie nu-mi place sa primesc flori rupte din mediul lor - dar cand le primesc spun multumesc...poate din cauza asta as sari peste 8 martie

    RăspundețiȘtergere

Hai, curaj!