26 martie 2010

Haz involuntar

In loc de "umorul de vineri" iata o selectie de "perle" produse in cochilia oamenilor care au condus sau conduc tara.

Dan Nica : Nemaiexistind elemente de control, lucrurile au scapat complet de sub derapaj..
Eugen Radulescu: In loc sa luam ferestre, am dat banii pe Windows.
Mircea Geoana : Fiecare dintre noi este un viitor fost cineva.
Theodor Stolojan: In timp ce Geoana se duce sa vorbeasca, Hrebenciuc se duce sa negocieze.
Gigi Becali Articolele din presa le citesc, dar nu le citesc eu.
Gheorghe Magheru: Nu-mi amintesc daca am votat pentru, impotriva sau m-am abtinut. Habar n-am.
Gheorghe Albu : Noi am facut oferta de un milion la cei cu 1-2 capete..
Cristian Boureanu: In momentul de fata avem un nou patrulater rosu: PSD-PRM-PC...
Ion Stan : Vasile Blaga are destule acuma. Este si in comandamentul ala antiepizdologic, sau cum se cheama.
Ion Minca : Puteti sa ma dati afara din partid, dar eu am de spus citeva cuvinte: vreau sa o cer de sotie pe Liliana Ghervasiuc.
Liliana Ghervasiuc : Va zic ca eu nu dau numere si nici nu primesc numere de la barbati..
Adrian Nastase: Povestea asta cu mic si mare are, la romani, nenumarate semnificatii. Unii mai mici o au mai mare, altii mai mari o au mai mica.
Ludovic Orban : Sint student la TCM/Fac suruburi din orice/ Dar cind vad o copilita/ O intreb de piulita.
Titus Corlatean : Un partid social democrat inseamna un partid social si un partid democrat in acelasi timp.
Gigi Becali : In PNG nu exista vot democratic, iar daca cineva vrea alegeri democrate sa se duca la PSD.
Lucian Bolcas: Adevarurile trebuie spuse chiar daca nu intotdeauna ele sint validate printr-un vot democratic sau dictatorial.
Dumitru Dragomir: Toate formatiunile politice vor sustine aceasta lege pentru ca este impotriva lor.
Mircea Geoana : Democratia te obliga sa stai pina la ora 1 dimineata si sa vorbesti la Antena 3.
Nicolae Vacaroiu: Haideti sa ne miscam mai repede cu votul ca vin actualitatile!
Elena Udrea : Frumusetea tine si de sansa de a te fi nascut asa.
Mihail Hardau: Anul trecut sint mai multi bani decit anul viitor.
Adrian Cioroianu: Imaginea nevaforabila a Romåniei trebuie contracarata cu povesti de succes ale romånilor, precum un premiu Nobel. Dar acum nu este cazul.
Adriean Videanu: Chiar vreau sa-ncepem sa demaram.
Dacian Ciolos : Avem in fata o raminere in urma.
Cornel Stirbet: Am fost dat afara si avertizat ca vin garzile. Am plecat in bune relatii si amenintat de garzi.
Varujan Vosganian:Inca nu am stabilit care va fi contributia fiecaruia la diminuarea contributiilor.
Marian Vanghelie : Fac o gluma: cei din sectorul 5 sint saraci si se duc sa fure in sectorul 1.
Marian Vanghelie : Nu stiu la ce echipa joaca Patapievici, v-am spus ca stau prost cu timpul.
Marian Vanghelie : Sint atit de nervos si de suparat incit nu vorbesc decit administrativ.
Marian Vanghelie : Un partid nu poate fi condus decit prin conducerea lui.
Adriean Videanu: Ninsoarea vine de sus in jos.

Eticheta: umor
Tags: Adriean Videanu, Marian Vanghelie, Dacian Ciolos, Elena Udrea, Eugen Radulescu, Cornel Stirbet, Varujan Vosganian, Mihail Hardau, Mircea Geoana, Titus Corlatean, Theodor Stolojan, Gigi Becali, Lucian Bolcas, Liliana Ghervasiuc, Ion Minca, Gheorghe Albu, Cristian Boureanu

9 comentarii:

  1. "Liliana Ghervasiuc : Va zic ca eu nu dau numere si nici nu primesc numere de la barbati..."

    Am râs în hohote...

    RăspundețiȘtergere
  2. Sau in cazul Elenei Udrea frumusetea vine din interior. Cred ca asa e mai corect

    RăspundețiȘtergere
  3. Tine si de felul in care te respecti si ii respecti pe tine, in cazul lui Udrea.

    RăspundețiȘtergere
  4. http://noaptebunacopii.wordpress.com/2010/03/29/totul-sau-decat/

    Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu, când văd şi aud cum, din ce în ce mai mult, este sărăcită limba asta română, îmi vine să urlu. [...]

    [...] Nu am avut de spus decât atât.

    Şi, ca de fiecare dată, strig “ajutooor!” :

    bucurvictor.wordpress.com, calinhera.wordpress.com, daniotil.ro, dianaalzner.blogspot.com,
    dmd-familia.blogspot.com,
    ganduripentrunoi.wordpress.com
    geaninalisandru.wordpress.com
    ivanuska.wordpress.com, jumatati.blogspot.com
    lia-taraluiaiurea.blogspot.com, linkping.wordpress.com
    lisandrulisandru.wordpress.com, mihaibendeac.ro
    mtorsan.blogspot.com, paulet.wordpress.com
    paulgabor.com, pisicaroz.wordpress.com
    relaxare.wordpress.com, shorichitz.blogspot.com
    starsgatescopiiimarisimici.blogspot.com
    stropidesuflet.wordpress.com, sufletdefemeie.wordpress.com
    totuldesprecopii.wordpress.com,
    tudorchirila.blogspot.com, vanillamoon.wordpress.com
    vorbimromaneste.wordpress.com, zbateri.blogspot.com
    poftă de viaţă,
    tocana de cuvinte [...]

    RăspundețiȘtergere
  5. Eva & Dana
    Bun venit pe la mine, va mai astept fara Elena Udrea

    RăspundețiȘtergere
  6. Adele
    te-ai cam intins la comentarii...
    "multu"...asa zic eu multumesc

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt mai multe calitati bune pe care Udrea le-a evidentiat pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  8. Maria, e prima oara cand aflu ca calitatile pot fi bune si rele - cacofoniile in scris sunt permise...caco-fonie, deci e chestie de fonie

    RăspundețiȘtergere

Hai, curaj!