26 iunie 2010

Orasul PA - etapa 16

Tema: Bal mascat
Gazda etapei: Cristian
Multumesc gazdei, arbitrilor care mi-au citit textul si in special celor 4 arbitri care m-au votat (deci m-au inteles!)


Bal mascat in pielea goala (protest impotriva imitatorilor)

Orasul PA n-are gara ca orice oras. Trenurile nu opresc, ori le prinzi din mers ori le scapi. Eu am scapat cateva. Astazi trebuie sa prind trenul ca sa ajung la balul mascat din Orasul PA. Am pofta sa ma imbrac in crocodil. O sa tin secret, nu mi-ar placea sa mai fie un crocodil pe acolo! Sunt unii care iti fura ideea dupa care se mira: „O, si tu, tot crocodil?”. Cum adica „si tu”, cand tu m-ai imitat pe mine? Nu mai am chef sa fiu crocodil. Mi-a venit alta idee. Nu mai imbrac nimic. Acum sa te vad!

Eticheta: PA-uri, Link-uri, protest

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hai, curaj!