28 septembrie 2010

Adunarea C.C.N (Club Cap Nori)

Orice club are un sediu unde se aduna membrii. Noi avem cel mai frumos sediu, luati loc pe cate un pufos sa punem tara la cale.
Prima activitate a clubului nostru: alegem cate o fotografie/autor - in cazul in care un autor a trimis mai multe. Dupa ce alegem fotografia care ne place cel mai mult/autor, va rog sa spuneti care este motivul alegerii. Pozele se gasesc la expozitie, aici.

"Injineru" o sa trimita si el, ce facem, il asteptam? Eu sunt "pentru"! Cred ca si voi. Cine e "pentru" o sa astepte sa postez si pozele lui si apoi o sa alegem din toti autorii, cine e "contra" poate sa inceapa sa aleaga de pe acum poza nr..../autor....

10 comentarii:

  1. promit ca diseară după muncă adică undeva pe la ora 6 să-ţi trimit norişorii mei:) am selectat vreo 5 din maldărul de poze care-mi ocupă spaţiu pe hard disk:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu m-am asazat confortabil si astept cuminte.
    Imi place sediul ales!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. @injineru
    Am primit, le-am pus la expozitie, multumesc

    @Angi
    gata, au sosit si pozele asteptate, acum trecem la ales cate o poza de la fiecare, spunem si de ce am ales-o. Asa ca va trebui sa iesi din norisor sa te uiti la expozitie; dar poate vezi de acolo?

    RăspundețiȘtergere
  4. De la Leo îmi place poza 5 pentru că seamănă cu un câmp de nori proaspăt arat
    Norii din poza lui D.C.! cred că vroiau să ascundă soarele şi luna care se prosteau în spatele lor.. aşa pe înserat:)
    Poza 5 îmi place de la Teddy că-mi aduce aminte de copilărie şi de coclaurii pe care îi băteam toată ziua:D
    De la micul prinţ m-a mişcat poza 6.. am fost şi eu cu avionul dar nu am văzut niciodată cărări printre nori. Ai surprins cea mai reuşită grădină naturală:D
    P.S. Toate fotografiile au ceva aparte pentru cel care le-a realizat pentru că au coincis mai mult ca sigur cu un moment în care era fericit. Nu ştiu pe nimeni care să facă poze nervos sau supărat:)
    Toţi aveţi fotografii frumoase. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  5. @injineru
    Multumec mult!
    foarte frumos, am preluat preferintele, stiu ca ti-e greu sa alegi dar trebuie sa alegi una si de la tine, te rog!

    RăspundețiȘtergere
  6. ueis cu asta chiar m-ai lovit:) mi-e foarte greu pentru că după cum îţi spuneam toate înseamnă ceva... în 2 am fost prima dată pe Postăvaru, 3 prima vizită în Germania, 4 e de pe vârful Moldoveanu, iar 5 e de la Oneşti (oraşul meu de baştină)... dar dacă e musai să aleg atunci să fie 4 pentru că mi s-a tăiat răsuflarea în momentul în care am ajuns sus...

    RăspundețiȘtergere
  7. vivat Moldoveanu!
    ti s-a tait respiratia din cauza peisajului, presupun

    RăspundețiȘtergere
  8. după două zile de urcat şi coborât şi blestemat ziua în care mama m-a făcut da, am rămas mut de uimire când am realizat că sunt pe cel mai înalt vârf din România. Eram bucuros că nu am cedat cu toate că am avut ocazia. Vorba aia... cu voinţa muţi munţii:) eu i-am trecut:P

    RăspundețiȘtergere
  9. e un inceput, insista, nu esti curios sa vezi cum e la 4000 de m?

    RăspundețiȘtergere
  10. In alta tara probabil:) cine stie pe unde ajung:)

    RăspundețiȘtergere

Hai, curaj!