10 decembrie 2010

Tata si fiu

Ii spusese de nenumarate ori: tata, suna si mata inainte de a veni la noi...
Batranul asa si facea dar uite ca acum a uitat. De sunat, a sunat, dar direct la usa si n-ar fi insistat daca nu-i spunea o vecina care trecea pe palier ca l-a vazut nitel mai devreme pe domnul, ducea gunoiul la ghena, deci e acasa, nu se poate sa nu raspunda.
A sunat, o data, inca o data si inca o data. Nimic.
Batranul a coborat scarile si a iesit din bloc dar parca nu-i venea sa plece, s-a intors cu fata la bloc si a lasat capul pe spate uitandu-se in sus, uite acolo sta, la 3.
Sa mai sune o data?
Lasa, poate doarme, saracul, o fi obosit, sau o fi plecat pe undeva.
Nu era plecat, era acasa. Si nu dormea.
Era ocupat cu noua sa prietena pe care n-avea niciun chef sa i-o prezinte batranului care ii era ca un tata dupa atata amar de vreme de cand era insurat cu fiica-sa.

9 comentarii:

  1. Salut.

    Un schimb de linkuri cu http://uzinadeganduri te-ar interesa?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce-i drept, asa-i politicos: sa suni(la telefon!) înainte de-a merge indiferent la cine, mai ales ca fiul îi precizase acest lucru, tocmai pentru a evita situatii jenante, "ambarasante"...;-)
    ===
    Ieri m-am gândit la tine... eram la FNAC unde mi-am cumparat 3 carti pe care le voi "devora" în zilele urmatoare, undeva-n Africa de Nord, pe unde a ajuns si St-Ex... am zarit la "noutati" e-n-a editie de buzunar a "Micului Printz" si daca m-as fi ascultat, as fi cumparat-o din nou...
    ---
    îti recomand:"La Femme qui tremble"(Une histoire de mes nerfs), ultimul roman al lui Siri Hustvedt, sotia cunoscutului romancier new-yorkez Paul Auster...

    RăspundețiȘtergere
  3. No,ca ma incurcasi!
    Final neprevazut!

    RăspundețiȘtergere
  4. @in
    pe eroii de mai sus i-am incurcat din cauza unui om in varsta, l-am vazut cum mergea pe strada, apoi s-a oprit in fata unui bloc si se tot uita in sus la niste ferestre, el stie la ce s-o fi uitat...

    RăspundețiȘtergere
  5. @shaman
    putem face si schimb de ganduri avand in vedere ca ai o uzina; pana la urma nu ma deranjeaza nici un schimb de link-uri

    RăspundețiȘtergere
  6. @Mel
    daca imi pica in mana voi avea curiozitatea sa o citesc fiindca mi-ai recomandat-o

    RăspundețiȘtergere
  7. @Mel
    calatorie placuta, te astept sa-mi povestesti

    mi-ar placea sa am o editie de buzunar, sa stea la mine

    Neaparat telefon, nu concep altfel
    Batran uituc, ce sa-i faci, dar insistent, stiu genul, vor sa raspunzi si cand... nu esti acasa

    RăspundețiȘtergere
  8. angi, am incercat eu ceva, daca am reusit sa te surprind e o veste buna

    RăspundețiȘtergere

Hai, curaj!