28 martie 2011

Hai la Zoo, e gratis! - partea a doua

Prima parte se afla a i c i.
Vreau sa-mi cer scuze de la inceput pentru ca fotografiile nu sunt grozave, ca sa aleg anumite pozitii de fotografiere si sa reglez expunerea trebuia sa am mai mult timp la dispozitie pentru o poza si nu am avut... nici aparatul nu ma ajuta, e tot cel vechi, cu performante reduse

Tamarinul cu creasta alba
arata asa:



Cate ceva despre tamarin aflati din poza de mai jos (dati cick pe ea ca s-o mariti)



In fotografia de mai jos e o simpatica suricata, cred ca o cunoasteti de la tv (Animal Planet)



Urmeaza nutria, (mie nu-mi place de ea).



Mi-a placut de lup. Lup de tundra.





Ponei, vai de ei. Cam suparati si cu parul in ochi.




Lama



Muflonul.
Domnii mufloni stateau departe de gard dar i-am adus mai aproape - poate si aparatul meu, vedeti?


Un cal trist.


Urmeaza un bivol, ma rog, o parte a lui. Nu mariti fotografia ca nu aveti ce vedea, mi-a intors dosul. Se mai intampla!



Locatarul urmator a fost un dragut, mi-a aratat si fata. Am râs!




Aici m-am intristat: puma se plimba de colo-colo nervoasa, semn ca nu e prea fericita in cusca.



Tigrul. Erau mai multi dungatii frumosi si lenesi.



Califarul.
Califarii sunt pasari frumoase si zgomotoase (cand vor).





Bufnita polara - frumoasa, pufoasa si tacuta





Vulturul sur - mandru, maiestuos(si calare si pe jos)





Mai jos va arat... blocurile care aproape au intrat si in gradina zoologica.
Pentru ele si vilele lor de imbogatiti au taiat padurea... Animals!



Tags: animale, pasari, Zoo, Gradina Zoologica Baneasa

2 comentarii:

  1. Faină, foarte faină postare! Si utilă pentru multi. Stiu că, în copilărie, eram foarte mândru de grădfina zoologică de la pădurea Chizid, dar abia asteptatm să vin la cea din Pădurea Băneasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa suntem noi mici, abia asteptam sa vedem altceva, chiar sa stam altundeva, (apoi ne doare)
    Chiar sper sa fie utila pentru cei ce nu pot merge

    RăspundețiȘtergere

Hai, curaj!