10 aprilie 2011

Ieri, in Parcul Izvor

A avut loc un eveniment care a spus NU eutanasierii cainilor.



La eveniment a fost prezent senatorul Corneliu Vadim Tudor care a tinut un discurs remarcabil. L-am fotografiat mai tarziu, in multime.



Pana ieri nu stiam unde au dus statuile de la Universitate, am aflat asa cum voiam, dand de ele - si nu citind pe net. Sunt absolut superbe!




Stiti, ce? Mie imi place si cladirea Parlamentului, pana la urma. E inconjurata de mult verde si pe deasupra ei se jucau norii. Se asezau asa frumos!







Tags: NU eutanasierii cainilor, Corneliu Vadim Tudor, Cladirea Parlamentului, Statuile de la Universitate

2 comentarii:

  1. Dacă nu ar fi fost CVTudor, mai că as fi apreciat actiunea. Poate sunt eu defect, dar am impresia că tot ce atinge insul ăsta, strică.

    RăspundețiȘtergere

Hai, curaj!