4 august 2011

Internetul bate viata

Ne-am nascut si am stat o vreme in acelasi oras - nu ne-am intalnit.
Am batut aceiasi munti - nu ne-am intalnit.
Mai tarziu am locuit din nou in acelasi oras si am batut alti aceiasi munti - nu ne-am intalnit.
Ce nu s-a intamplat in viata de zi cu zi s-a intamplat in spatiul lumii virtuale (cele doua lumi fac o lume perfecta?)
La putin timp dupa ce ti-ai facut blog am ajuns pe el datorita unui cuvant.
El m-a dus la o poezie de-a ta in care am regasit exact starea care m-a facut pe mine sa trantesc pe google acel cuvant. N-a fost putin lucru!
Am revenit pe blogul tau a doua zi, apoi iar si iar, mereu dadeam de mine pe-acolo!
Am descoperit ca adolescentii si copiii de noi avem multe in comun.
Au si adultii de noi ceva in comun, ne dor genunchii  - muntele nu ne mai poate intalni.
Prin orasul nostru natal am trecut doar o data in ultimii zece ani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hai, curaj!