26 septembrie 2011

Bigamia salveaza Romania

Amantlacuri ca in Romania, mai rar! Barbatii, chiar si cei mai parliti, au in sange instinctul de vanator, iar femeile vor sa fie in pas cu moda - sa zicem. De cele mai multe ori, amantlacurile au drept consecinta destramarea familiilor, agitatie si nebunie. Cineva care se afla undeva sus, dupa unii, si jos, foarte jos, dupa altii, isi rade in barba: "Na, fir'-ati ai dracu', ati vrut revolutie!". 
O solutie care sa scuteasca romanii de necazuri exista: legalizarea bigamiei.

Text de 500 caractere, scris pentru concursul de proza arhiscurta Codul Bunelor mamifere (CBM), etapa 2, tema "Bigamia".

5 comentarii:

  1. link-ul meu este : http://zbateri.blogspot.com/
    anunta-ma unde il pui sa vad si eu
    la mine e usor de pus, apoi

    RăspundețiȘtergere
  2. Am pus link-ul tau aici:
    http://onesitetv.com/tvonline/country/Romania/partners.htm

    RăspundețiȘtergere
  3. am vazut, as vrea sa inlocuiesti cu bannerul meu
    ti-am pus link-ul (la vedere!)

    RăspundețiȘtergere
  4. ok.pun in loc de text imagine. sa dai f5 cand intri pe pagina ca sa vezi update-ul. te rog pune link-ul meu catre http://onesitetv.com/tvonline/country/Romania/ fara partners.htm. multumesc frumos.

    RăspundețiȘtergere
  5. tv online
    am pus dar am lasat si pe cel dinainte (partener) unde voi intra periodic
    E cam mult spus partener, nu crezi? De fapt e vorba doar de un schimb de link, inegal din punctul meu de vedere; tu esti la mine pe prima pagina iar eu sunt la tine pe o pagina unde nu se ajunge fara sa se stie linkul; treaca de la mine, dar daca te ajungi sa nu uiti sa-mi trimiti de-o inghetata, merci d'avance!
    Daca reusesti sa pui imagine cu link spre mine e ok, daca nu lasa cum ai pus prima data, vad ca sub "zbateri blog cu intentii bune" mai e si "zbateri " - acela insa nu functioneaza

    RăspundețiȘtergere

Hai, curaj!