23 septembrie 2011

Cand tu...

... ai facut un superb "oaaaa", intr-o vineri, cam la ora aparitiei acestui articol, eu eram o fetita speriata. Mi-ai fost luat si adus la piept cand te-ai trezit din somn, infometat.
 Cand tu ai ajuns la pieptul meu totul din jur s-a sters, ai ramas doar tu.
Cand tu ai deschis prima oara ochisorii, (s-a intamplat in timp ce sugeai), ti-ai infipt privirea drept in ochii mei. N-am sa uit niciodata privirea aceea patrunzatoare a unor ochisori bleumarin, o nuanta inchisa de bleumarin in care scanteiau doua luminite.
Cand tu ai scos primul hohot de ras - s-a intamplat la 4 luni cand iti faceam baie si faceam ca broasca, a fost cel mai amuzant moment din viata mea.
Cand tu ai hohotit apoi de fiecare data cand faceam ceva nastrusnic am realizat ca erai exact asa cum doream, un mare ghidus.
Cand tu ai spus primul "ma-ma", cumva rugator, inima mi-a facut poc-poc.
Cand tu ai spus primul "ta-ta" l-am chemat repede pe tata si ne-am bucurat impreuna privind rodul iubirii noastre.
Cand tu ai facut primii pasi ai fost atat de nostim si viteaz!
Cand tu te cuibareai la pieptul meu si suspinai de bine, am stiut ca o sa fac totul ca mereu sa-ti fie asa.

Cand imi spuneai "mama pănoasă" (mama e frumoasa) am stiut ca nu voi primi niciodata un compliment mai frumos.
Cand tu ai facut primii pasi pe munte, la 3 ani, ai inceput sa iubesti muntele, ca si mine.
Cand tu ai mers la scoala erai deja un omulet responsabil, atat de sclipitor!
Cand tu ai fost partenerul meu de inot, ski, patinaj, ma simteam minunat - chiar daca ma prefaceam suparata cand ai inceput sa ma intreci la toate in scurt timp.
Cand tu ai inaintat prin ani, ai revarsat peste mine un fluviu de impliniri iar eu am stralucit de fericire pentru fiecare succes al tau.
Cand tu ai devenit matur te-am lasat sa zbori asa cum ai vrut, erai atat de dornic sa iti iei viata in propriile maini!
Cand tu ai zburat lin si frumos n-am facut decat sa te observ si sa fiu fericita.
Cand ai devenit barbat ocupat cu ale tale am rugat pe Domnul sa te aiba in paza si sa-ti fie el aproape la orice pas, sa te vegheze si ajute.
Ti-as fi scris toate acestea doar tie, pe mail, dar mi-ai spus odata ca mailurile mele te plictisesc.
Sa-ti fie bine, puiul mamei!

2 comentarii:

  1. Salut.Vreau sa te felicit pentru ca incurajezi campaniile ecologice. Am vazut ca ai pe blogul tau bannerul de la Umbrela Verde.
    Intr-o lume din ce in ce mai poluata, fiecare campanie ecologica conteaza. Noi incurajam recilclarea, reducerea poluarii, folosirea responsabila a resurselor, plantarea copacilor, depozitarea in siguranta a substantelor chimice si curatenia spatiilor verzi. Dintre toate acestea, ne axam pe incurajarea plantarii copacilor pentru ca ne dorim ca fiecare persoana sa aiba “copacul sau“. Prima campanie de plantare se numeste “Parcul Izvor prinde radacini“.
    Daca iti doresti ca in Romania sa fie plantati mai multi copaci, dar nu ai timp sa plantezi unul, poti sa ne sustii prin oricare dintre variantele de mai jos:
    1) Redactarea unui articol informativ care are legatura cu copacii sau ecologia.
    2) Publicarea unui articol pe blogul tau in care sa vorbesti despre campania noastra.
    3) Adaugarea unui link/banner pe blogul tau.
    Daca adaugi pe blogul tau unul dintre cele 10 bannere de pe pagina "schimb de link" vei primi in schimb un link la sectiunea “Sustinatori” si vei aparea aleator pe prima pagina in sectiunea “Bloguri Partenere”.
    Daca doresti sa apari permanent (pe prima pagina) la sectiunea “Ne sustin”, trebuie sa participi la una dintre campanile noastre de voluntariat sau sa donezi bani pentru plantarea unui copac (9 lei).
    Aceasta campanie este apolitica si este realizata de un grup de tineri care isi doresc sa schimbe mentalitatea celor care neglijeaza mediul incojurator. Participa si tu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Copacule, azi,luni 26 sept, am gasit ce mi-ai scris si tot azi am scris ceva despre tine si am pus un link. Restul o sa am in vedere.
    Am vrut sa pun un banner dar n-am reusit, nu stiu de ce.

    RăspundețiȘtergere

Hai, curaj!