8 noiembrie 2011

Eu tot cu apa

Ca ieri, eu tot cu apa am treaba, caci apa suntem, noi, oamenii (cam 70%).
Pana sa bem apa potabila de la robinet conform dorintei mele utopice, recunosc, bem apa plata din bidoane de plastic pe care le cumparam cu spor.
Pe unele etichete scrie ca apa provine din izvoarele subterane captate in diverse locuri. Asa o fi?

Mi-ar placea ca jurnalistii de investigatie (blanda) sa verifice cum ajunge apa in bidoane, pe fiecare fel de apa plata in parte, si, dupa un timp, sa citesc un material cu titlul: "Pe urmele apei din bidoane" sau cu ce titlu o fi, ancheta sa fie!
Daca as avea mijloacele necesare (o legitimatie si niscai bani de drum) mi-ar placea sa fac aceasta investigatie si as face-o cu mare interes. Am o banuiala cum ca beau apa de la robinet crezand ca beau apa de izvor. Si mai am banuiala ca n-a testat nimeni daca apa izvoarelor de la care se incarca bidoanele, in cazul fericit ca totusi se alimenteaza de la izvor, e pura microbiologic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hai, curaj!