20 noiembrie 2012

"Capete" de blog



De-a lungul timpului blogul a avut mai multe infatisari.
Intr-un timp schimbam header-ul in functie de postare, apoi, o vreme, am imbracat blogul in functie de anotimp, sau, daca era sarbatoare, de sarbatoare.
Headerele sunt alcatuiri proprii la care am folosit poze de-ale mele, (mai putin la headerul cu ingerasi si ciorapei).

Am regasit cu placere cateva "capete" de altadata ale blogului.
Intentiile bune au existat de la inceput, chiar daca nu se mentionau in titlu blogului ca acum.
Mai presus de toate am dorit ca vizitatorii sa se simta bine.
As fi vrut ca platforma de blog sa faca cumva sa iasa din ecran o mana cu o ceasca de cafea buna, calda si aromata, de intampinare. Cum calculatoarele si stiintele conexe nu ofera (inca) posibilitatea aceasta, am facut si eu ce-am putut. Asa s-a nascut headerul verzui pe care l-am pastrat destul de mult timp pana sa-l schimb.


Un alt header care a stat mai mult pe blog e cel negru de mai jos:

A fost si un header pe care l-am confectionat anume pentru Craciun - ah, ce-mi mai place sa fiu Mos Craciun!














Pana sa raman cu headerul de acum, au tot fost altele...































Postare din categoria "Jucarele"

4 comentarii:

  1. Noi ne-am intalnit in desert.:)Stateai si ma asteptai si pe mine,un copilas mic,mic de tot.Am mai crescut si eu olecuta,iar tu din desert ai ajuns in cer.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. credeam ca eu sunt cel mic;
      ma bucur mult ca ne-am intalnit

      Ștergere

Hai, curaj!