16 iunie 2013

LeO

Trebuia sa faci tu, iarasi, ceva iesit din comun! Cum era sa mori tu la un 70-80, cu nepoti si nepoate in jurul tau? Ar fi fost prea banal. 

Mi-ai luat-o inainte, cum faceai si la concursurile de proza arhiscurta. Erai buna, cea mai buna. Asa ca intr-o zi am stabilit: tu esti LeO si eu sunt LeP. Era asa cum trebuie, O inaintea lui P.

Cu nimeni nu m-am jucat atat de frumos cum m-am jucat cu tine:


22 septembrie 2010

Rotund

Un dans de o seara
pe-o farama de vara
intr-un capat de lume
lang-o mare cu spume
nu ma lasa-n toamna
ma cheama, ma-ntoarna
in ceasuri de zi
sau ceasuri tarzi
in noaptea de vara
la un dans de-o seara

4 comentarii:

  1. Leo 22 septembrie, 2010 14:30
    Trecutu-i o urmă
    În inimă scurmă
    Rutundu-i o buclă
    Te-nalţă din pâclă
    Priveşte-nainte
    Departe de minte
    Vezi clar ce te-aşteaptă
    Mai urcă o treaptă

    :P
    Am incercat si eu un comentariu in versuri, imi face mare placere cand gasesc la mine unul de felul asta din partea ta, asa ca am intors gestul frumos.
  2. LePetitPrince 22 septembrie, 2010 15:25
    Sa urc toamna-treapta
    E calea cea dreapta
    Dar nu o vreau curand
    Caci totul e rotund
    In zadar tot incerc
    Sa nu ma-nvart in cerc

    he, te-ai prins ca e joaca mea preferata (ce noroc pe mine ca am cu cine sa ma gioc!)
    De ce i-am spus joaca? As putea trai in versuri...
  3. Leo 22 septembrie, 2010 17:00
    Te mai invartesti
    In cerc inc-un timp
    Si-ai sa ametesti
    Inc-un anotimp
    Iar apoi, timid,
    Aripi o sa-ti cresti
    Se va pierde-n vid
    Bucla-n care esti.

    :))
    Ai cu cine sa te joci, da !
  4. LePetitPrince 22 septembrie, 2010 17:34
    Marea mea cu spuma
    Nu e doar o gluma
    Nu e nici capriciu
    Si-ti dau un indiciu:
    Ea este legata
    Doar de vara.Toata.
    Toamna ruginie
    O sa ti-o las tie...

    LeO ? Ti-am lasat toamna si tu ce-ai facut? N-ai luat-o?
    De ce?! De ce?! 
Stiu!... Am sa vin pe blogul tau si am sa-ti las un comentariu instigator la raspuns. N-ai sa rabzi si o sa-mi raspunzi, caci, e o gluma, nu-i asa?



4 comentarii:

  1. Plang, plang de fiecare data cand citesc despre ea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu pot scrie nimic, degeaba ma agat de "hai, curaj!"...
    Leo e o primavara.

    RăspundețiȘtergere
  3. da, un om primavara, care adia in multe feluri care mai de care mai proaspat si ademenitor; asadar oamenii-primavara nu ajung in toamna vietii...
    am sa-ti daruiesc putin Leo, iata ce-mi scria in decembrie 2011: " "Sa fii om e complicat. Sa comunici cu oamenii e complicat. Nu vreau sa te descos, nu-mi sta in fire, nu obisnuiesc sa pun intrebari.
    Nici nu te intreb cum te cheama, nici ca esti o "ea" nu mi-ai spus, n-a fost nevoie, mi-am dat seama singura. Intr-un anonimat perfect, putem sa vorbim orice, practic. De fapt, asa cred ca putem sa ne cunoastem mai bine. Relatiile dintre oameni sunt destul de superficiale atunci cand se afla fata-n fata. Intervin tot felul de maruntisuri care distrag atentia de la ce e esential."

    RăspundețiȘtergere

Hai, curaj!