9 august 2009

Sfarsit de saptamana la Amara

Daca vreti o balaceala bunicica si nu puteti ajunge pana la mare, incercati la Amara.


Sunt doua plaje in Amara. Asta e plaja Mircesti, mai mare, cu mai multe amenajari, balaceala e mai placuta aici decat la cealalta pentru ca pe fundul lacului e o portiune cu nisip, namolul incepe mai incolo unde apa e destul de mare ca sa inoti fara sa mai simti cum te afunzi cu picioarele in namol. Apa e sarata, plutesti fara efort. Lacul e destul de mare ca sa poti avea oarece senzatie de libertate. Intrarea e 4 lei...(iarasi senzatie de libertate!)

Cealalta plaja e mai mica, intrarea costa 5 lei, sezlonguri si umbrele incluse in pret.
Dar: dupa ce cobori scara intri direct in namol, phhh! Cica are calitati curative. La fel si apa.

Ambele plaje au dusuri si grupuri sanitare, la inceput curate apoi ...ca pe la noi. Noroc cu dusurile, te sapunesti si te speli bine dupa ce iesi de la grupul sanitar sau...rabzi!

(Imi amintesc o "balada" de pe vremea studentiei, printre altele zicea ceva de grupul sanitar plin de "specific sanitar...ahaha!)

Tags: Amara, plaja Mircesti

5 comentarii:

  1. Amara zici? Pe vremuri, ziceam că e pentru babalâci. Fotografia ta si descrierea mă tentează. Am devenit babalâc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Amara...n-am mai fost de secole :))
    Si totusi mi-a placut mult atunci cand am fost; contrar parerii lui Calin am facut parte dintr-un grup de tineri plecati in concediu cu corturile. Distractie pe cinste si foc de tabara obligatoriu in fiecare seara iar scaldatul in lac facea parte din marile placeri ale zilei.
    Super amintiri...apa aceea sarata ne dadea o moleseala convalescenta dar care ne tinea nedormiti in jurul focului aproape toata noaptea.

    Acolo am facut nudism pentru prima oara si mi s-a parut fantastica senzatia inotului in costumul Evei :) (Pe atunci nudismul era organizat special si separat pe sexe - nu mai stiu cum e acum)

    RăspundețiȘtergere
  3. @calin
    si eu la fel ziceam de aceea am postat informatia; acum cateva saptamani, in drum spre mare fiind, am oprit la Amara si am luat pulsul iar acum am petrecut o zi acolo - de altfel in ultimele week-end-uri am luat-o prin tara pe la toate lacurile sarate sa vad cum mai sunt... am adunat poze, info...bun documentarist, prost scriicios!

    RăspundețiȘtergere

Hai, curaj!