28 septembrie 2009

Poezii-jucarii - autor: LePetitPrince

Orar

ora 8.00 - check-in
Asteapta, acum vin!
ora 10 - zbor
Ah, cat imi e de dor!
Ora 22.00 sosire!
Aici sunt, iubire!

Mata speriata

Umbla cu mâta-n sac
fara sa recunoasca.
L-au prins si l-au somat
din drum sa se opreasca.
- Ce ai domnule-n sac?
- In sac am doar spanac!
- Spanacul face miau?
-Eu n-aud nici un miau
Si nu vreau sa mai stau.
Pierd timpul de prisos!
- Aseaza sacul jos!
Ce sa faca " saracu"
Cu grija lasa sacu'
sa nu strice "spanacu".
Unul, mai nevricos, sacul a rasturnat
Mâta-n aer saltata cam rau s-a speriat
Si dintr-o saritura, pe nas l-a zgariat.
Caci:
Blanda este pisica si tine la stapin
Dar cand e speriata nervii nu o mai tin!

Samburel
( pe aceasta am scris-o mai demult)
Obraji bucalati,
Ochisori mirati,
Gurita cascata,
Fiinta preacurata.
Intrebari pe buze:
"-Ce-s acelea Muze?
Un fel de meduze?"
"-Da' aceia zimti?"
"-Nu-i bine sa minti?"
"- De ce melcul doarme?
Fiindca are coarne?"
"Cand ma fac eu mare?
Cand ajung la soare?"

Eticheta: jucarele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hai, curaj!