15 aprilie 2010

Abrevieri folosite de cei ce se dau mult pe net

sfs = sa fii sanatos!
omg=oh my god!
cp = cu placere!
np = no problem
dc = de ce, daca
cmf = ce mai faci?
nb = noapte buna
10x = thanks
brb = be right back
mess = messenger
pls = please
10q = thank you
wtf = what the fuck
gth = go to hell
bv = bravo
sal = salut
k = ca
dnd = do not disturb
ppl = people
scz = scuze
mf = marfa
c = ce
k = OK
w? = what?
w.e. = whatever
nm = nevermind
Pana acum nu am folosit niciuna, nu ma dau asa mult pe net ca sa am nevoie. Dintre englezisme, cel mai mult imi plac "10x" si "10q".

Tags: sfs, omg, cp, np, dc, cmf, nb, 10x, brb, mess, pls, 10q, wtf, gth, bv, sal, k, dnd, ppl, scz, mf, c, k, w, w.e, nm, abrevieri

5 comentarii:

  1. Hehe, imi aduci aminte de Maricel cand a invatat prima data ce-i aceea LOL !
    Daca l-ai scris pe WTF, trebuia sa-l scrii si pe PLM, romanescul nostru. Scuzeee... :P (Sau scz ?)

    RăspundețiȘtergere
  2. Leo fetita cuminte si cu memorie buna, np, nu trebuie sa te scuzi, simte-te ca acasa!
    Aoleu, adresa ta de mail...acum realizez!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cam asa vorbeste feciorul meu pe...mess:)).
    Ma tot minunez ce se mai intelege din toate abrevierele astea,dar i-am atras atentia ca din inertie sa nu se apuce la scoala sa scrie astfel,ca profii nu le au cu astea...

    RăspundețiȘtergere
  4. angi, ma gandeam eu ca lista foloseste parintilor si bunicilor

    RăspundețiȘtergere
  5. LeP, hihi ! Mi s-a mai spus ca adresa mea de mail... E o simpla coincidenta, sunt niste initiale, si neintentionat suna licentios. :P

    RăspundețiȘtergere

Hai, curaj!