22 iunie 2010

Catedrala din Orasul PA

Orasul PA-etapa 15, tema: "Catedrala"
Gazda editiei: Dan
Nota speciala: tin sa-i multumesc gazdei acestei editii pentru mesaje, exactitate, elocventa.
Ii acord titlul de "cea mai profesionista Gazda din Orasul PA".



Tu stii
Imi dai tot, nu-mi ceri nimic. Iti ridic catedrala, departe de sutane, intr-un suflet inghesuit in muritor drept sau stramb, tu stii. Ma primesti la tine, cand mi-e rau, cand mi-e bine, tu stii. Unii imi arata casa ta dar eu stiu ca ea e pretutindeni. Calc si pragurile asa-ziselor tale case. Dupa ce vin eu, vii si tu. De cele mai multe ori ai chipul bunicului. Stiu alte limbi ce-i acela alean sau dor? Si, cati stiu a se lasa in afara lor si a veni, rar a veni, dezgoliti de naravuri, imbolduri, dorinte?
Eticheta: PA-uri
(Text expediat in orasul PA in 14 iunie, ora 15.03)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hai, curaj!