27 noiembrie 2010

Vampirii - niste fiinte agreabile

Am gasit mai multe fotografii pe care le-am facut in martie 2010 in cateva locuri din Oltenia subcarpatica. E o zona interesanta, mai putin cunoscuta. Deocamdata, fiindca a trecut miezul noptii am ales 3 poze, potrivite pentru aceasta ora din noapte.

Unul din grupurile coloniei de lilieci din Pestera
Polovraci-Gorj (sapata de raul Oltet in banda de
calcare jurasice a Muntilor Capatanii)



Lilieci rasfirati


Seful coloniei


"Seful" coloniei de lilieci hiberneaza ceva mai departe de locul unde se termina grupurile de lilieci, ca sa-i pazeasca. Poate n-o sa va vina sa credeti dar dumnealui e un tip sociabil (sef, deh). S-a invatat cu turistii, nu-l deranjeaza blitul, ba chiar pozeaza. Ghida l-a intrebat ce mai face si el a chitait ceva pe limba lui. Daca insisti cu conversatia isi trage aripile peste cap - semn ca e timpul sa-l lasi in pace. Si-l lasi, prea e mic si necajit.
Pana la urma vampirii nu-s asa inspaimantatori...

6 comentarii:

  1. orice animal studiat in mediul lui este - pana la urma - o mica minune a creatiei. chiar si soarecii cu aripi de piele :)

    RăspundețiȘtergere
  2. categoric asa e
    oricum, acestia nu sunt lilieci vampiri, aceia traiesc prin Peru, parca; sunt foarte simpatici si isi vad de treaba lor; primavara se duc si ei dupa insecte si apoi iarasi dorm

    RăspundețiȘtergere
  3. La 9 km de Remetea, se afla o pestera populata cu aceste simpatice animalute,Pestera Meziadului.Si aici s-au obisnuit cu turistii,dar eu nu l-am putut vizita pe sef sa stau la vorbe cu el.Nu toata lumea e Print,asa ca n-am avut voie la o audienta!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce de are Remetea voastra...la vara o sa vreau sa merg, se poate pune cortul pe undeva, pe acolo?
    Ca tot ziceai de printi

    RăspundețiȘtergere
  5. Se poate pune si cort,avem loc destul in gradina:),dar oamenii sunt prea primitori ca cineva sa doarma un cort,daramite un ...print!
    Chiar avem multe in Remetea noastra!Hai!

    RăspundețiȘtergere
  6. angi
    stiu eu ca-s primitori dar si natura ii...s-ar putea totusi sa dau somnul in cort pe cel in iarba proaspat cosita

    RăspundețiȘtergere

Hai, curaj!