1 decembrie 2010

Eu, ce sa-ti doresc?

Mai e putin si se termina Ziua Nationala a Romaniei.
M-am luat cu una-alta si nu m-am gandit deloc la tine, ţara, cu toate ca mi s-a zis si am zis "La multi ani!".
Acum, inainte de a ma trage la somn, mi se invarte prin cap poezia lui Eminescu "Ce-ti doresc eu tie, dulce Romanie". Am recitat-o, in gand, cu un soi de evlavie. Apoi m-am oprit brusc.
Eu ce sa-ti doresc? Care e primul lucru care imi vine in cap, sa ti-l doresc?
Uite, Românie, eu iti doresc sa nu ramai fara fiii tai.
Acesta e primul lucru care mi-a venit in cap, sa ti-l doresc.
Si... ti-am desenat un steag.

4 comentarii:

  1. Un gand frumos scris cu sufletul, La Multi Ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pot sa adaug ceva ? (gandul tau e intreg, nu are nevoie de completari, dar simt nevoia sa spun)
    ... Si utopiile sa devina realitate.

    La multi ani.

    RăspundețiȘtergere
  3. Leo, iubire, stiu.
    Mai stiu ca tu si altii foarte buni lucrati departe de tara si nu o sa va intoarceti, ma bucur pentru voi si sunt trista pentru tara - doar de ziua ei. In rest impartirea in tari mi se pare inutila...

    RăspundețiȘtergere

Hai, curaj!