24 noiembrie 2011

De la banca de piatra la parlamghinari


Am fotografiat banca de piatra fiindca imi plac lucrurile de piatra.
Acum, gasind fotografia mi-a venit o idee: daca scaunele din Parlamentul Romaniei ar fi de piatra, parlamentarii, - pe care intr-un articol din 2010 i-am numit parlamghinari, (am ingrosat cuvantul fiindca sub el se afla linkul care duce la acel articol), - ar adormi mai greu in scaune, fiind ele mai tari si mai reci, deci, mai putin confortabile.
Si pentru o eficacitate si mai mare, ar trebui ca scaunele sa nu aiba spatar. Nu doar fiindca e mai greu sa adormi cand n-ai pe ce sa te sprijini ci si pentru ca lipsa spatarului i-ar "ajuta" sa stea stramb.
La ce bun sa sada stramb?
Pai decat sa sada drept si sa judece stramb, mai bine invers.

2 comentarii:

  1. Ai mare dreptate ,printe!Sa seada stamb si sa judece drept!:)
    Si mie-mi place piatra!Banca e chiar frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. ne plac lucrurile solide chiar daca sunt reci

    RăspundețiȘtergere

Hai, curaj!