19 iulie 2012

Zbateri - blog cu intentii bune, incotro?

Cu cat se comprima timpul, (nu aveti senzatia ca e asa?), se aduna mai multe lucruri pe care trebuie sa le fac.
Anul trecut ma apucasem sa-mi fac alt blog, unde intentionam sa "rescriu pe curat" niste texte oleaca literare de pe-aici si sa scriu altele.
Leo, blogherita secundelor, mi-a spus la vremea respectiva ca n-o sa mearga cu doua bloguri, a incercat si ea... Asa a fost, n-a mers! Bine, nici pe acesta n-am excelat cu activitatea, dar, cat de cat, l-am tinut in viata.

Zbaterile vor continua cel putin in ritmul (fara ritm) din ultima vreme, pana se vor stinge sau aprinde din nou. A fost placut cat a fost, poate va mai fi.
O precizare, ( necesara intrucat am fost intrebata pe e-mail daca eu sunt "cutare" care scrie pe cutare blog): nu am si nu scriu pe alt blog in afara de acesta, am semnat si semnez postarile cu LePetitPrince, nicidecum cu alte nume, nici macar cu Micul Print sau Le Petit Prince (cu spatii, adica)!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hai, curaj!