2 iunie 2010

Cand muntele te cheama (II)

Ramasesem undeva pe drum, printre mirari. Uite cine imi arata drumul!



Rasina albastra? Da!



Aha! Crucea! De aici se vede mai bine!



Nu, acesta nu e copacul cu labute, am trecut de el. E copacul cu etajere si cu... capac de copac.



Mi-au mai iesit in cale multe "ghidusarii" dar mai las si pentru alta data. Urmeaza drum lung si greu.
La "Masuratoarea ursilor" drumul se desparte in mai multe ramificatii si indicatoarele de pe copaci s-au sters. Cine vrea sa ajunga la Poiana Izvoarelor trebuie sa o ia la dreapta, cum arata indicatorul. Noi am luat-o in sus, fara marcaje, au ramas doar marcajele forestiere pe copaci (banda rosie).



(va urma)
"Cand muntele te cheama (I)" e aici

Etichete: Foto, munte, drumuri
Tags: munte, mirari, copac cu capac, copac cu labute, rasina albastra, etajere, drum, marcaje

3 comentarii:

  1. Te-ai plimbat, nu gluma ! M-am plimbat si eu cu tine, ca de fiecare data...
    Aud si eu cum ma cheama muntele si pe mine, si marea ma cheama. Da' n-am incotro, trebuie sa le spun sa aiba rabdare.

    RăspundețiȘtergere
  2. stai ca nici n-am iesit din padure, partea frumoasa abia incepe, Leo
    Muntele si marea au rabdare, noi n-avem!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai n-avem... ca noi ne prapadim repede, ele raman pe-aici.

    RăspundețiȘtergere

Hai, curaj!