25 noiembrie 2010

Vreau ultimul loc in zelist

Postezi zilnic pe blog si tragi cu coada ochiului la zelist sa vezi minunea. Asa, ca chestie... ca nu-ti da nimeni nimic ca cresti in zelist. Si o vezi. Iar te-ai dus in jos! Numeri pana la 10 ca sa nu te enervezi si iei o gura de fân caci esti un bou daca crezi ca postarea zilnica de continut original te aseaza oleaca mai sus in zelist. Nu zici sa cresti neincetat dar nici sa scazi atata vreme cat nu ai lasat blogul in parasire cum au facut atatia altii care urca in clasament!
Acest clasament curge invers. Ca Nilul. Deci trebuie citit invers, asta e! Acum ca am gasit solutia putin imi mai pasa pe ce loc sunt.
Ma dezbar de zelist, de link-uri, pink-uri si alte bigudiuri.
Ma dezbar si de cei pentru care sunt un nimeni daca n-am pozitie buna in zelist (adica in primii 10, 100 sau 1000 bloggeri - depinde unde se situeaza respectivul); de fapt nu mai trebuie sa ma obosesc, s-au dezbarat ei de mine. Eu cand am pus un link catre cineva, am pus din placere, m-a incantat ceva de pe blogul respectiv. Probabil ca o sa mai pun.
Ura si la gara!